VEEL GESTELDE VRAGEN:

1. Kan ik een artikel ook met een andere stof of leersoort bestellen, of in een andere kleur?

Via de webshop zijn artikelen enkel te bestellen zoals ze getoond worden. Bent u enthousiast over een meubel maar wilt u liever een andere kleur, opstelling, stof- of leersoort? Geen probleem, we helpen u graag verder in onze winkel.

2. Kan ik een artikel ook in een andere opstelling bestellen?

Via de webshop zijn artikelen enkel te bestellen zoals ze getoond worden. Bent u enthousiast over een meubel maar wilt u liever een andere kleur, opstelling, stof- of leersoort? Geen probleem, we helpen u graag verder in onze winkel. U kunt op de productpagina ook uw vraag stellen, als u daarbij aangeeft welke Annessa meubelen vestiging uw voorkeur heeft dan zorgen wij dat u verder geïnformeerd wordt.

3. Hoe kan ik een artikel in de webshop bestellen?

Heel eenvoudig, door te klikken op onze webwinkel, kunt u winkelen in onze online winkel. Bijna het gehele assortiment kunt u hierop vinden. Indien u een artikel in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort wenst dan kunt u het beste de dichtstbijzijnde Annessa meubelen winkel bezoeken.

4. Zijn de artikelen in de webshop ook in de winkel te zien?

Jazeker, alle artikelen die je in de webshop ziet zijn ook in alle Annessa meubelen winkels te zien.

5. Wat betekent 'Op voorraad'?

Zie je bij een artikel Op voorraad, dan kun je op deze pagina gelijk zien welke product uit voorraad kunnen leveren. Kies je voor thuisbezorging, dan wordt je bestelling door ons geleverd. Grote meubelen in ca. 3 weken, kleine accessoires en onderhoudsmiddelen binnen enkele dagen. Wil je het zelf ophalen? Plaats dan eerst een webshopbestelling of neem even contact op met de winkel. Niet elke winkel heeft het magazijn namelijk direct in de buurt van de winkel zitten.

6. Kan ik een artikel ook ophalen bij een winkel waar het níet op voorraad is?

Een artikel ophalen bij een vestiging die het niet op voorraad heeft is uiteraard mogelijk, maar er zal dan wel sprake zijn van levertijd. Toch kan het een slimme keuze zijn als je bijvoorbeeld wilt besparen op bezorgkosten en het niet erg vindt om even te wachten. Voor accessoire-artikelen geldt op=op, deze kunnen alleen worden geleverd door de winkels met voorraad.

7. Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?

Na het plaatsen van je webshopbestelling zorgen wij ervoor dat uw bestelling uitgevoerd wordt. De winkel zal je dan uiterlijk de eerstvolgende werkdag informeren over het verdere verloop van je bestelling en indien van toepassing een bezorgafspraak met je overleggen. Krijg je pas over een tijdje de sleutel van je nieuwe woning? Dan kun je dat gewoon aangeven. Heb je nog vragen? Kijk eens bij de veelgestelde vragen over bijvoorbeeld betalen, bezorgen en retouren.

8. Wat is de levertijd op de artikelen?

Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar, andere artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. Een gemiddelde indicatie van onze producten zijn +/- 8a 12 weken levertijd. U krijgt na uw bestelling een bevestiging van deze levertijd. De levertijd via de webshop kan afwijken van de levertijd bij bestelling in de fysieke winkels.

9. Wat is het minimale orderbedrag op de webshop?

Er is geen minimaal order bedrag.

10. Kan ik de outlet artikelen bestellen?

De meubelen in onze outlet zijn slechts bij de getoonde winkel verkrijgbaar, wanneer u interesse heeft in een van de showroom meubelen kunt u daarom het beste via de website dit meubel reserveren. De vestiging waar het meubel zich bevindt zal hierna verder contact met u opnemen. In onze outlet vindt u onder andere voordelige kasten, bankstellen, tafels en stoelen. Let wel op dat op outlet artikelen geen garantie gegeven kan worden.

11. Op welke manieren kan ik betalen?

Op welke manieren kan ik betalen? U kunt kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden, afhankelijk van de bezorgmethode die u kiest. Kiest u ervoor om de artikelen te laten bezorgen, dan kunt u veilig betalen met Contant / Tikkie. Kiest u ervoor om uw bestelling op te halen in de winkel, dan kunt u er ook voor kiezen om de artikelen contant te betalen bij afhalen.

12. Hoe veilig zijn de betalingen via de webwinkel?

De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat uw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

13. Is het mogelijk om uitgesteld te betalen?

In de webshop is dit niet mogelijk, in de winkel is uitgesteld betalen wel mogelijk. Informeer hier naar bij ons winkel

14. Kan ik de artikelen ook zelf af gaan halen in de winkel?

Ja hoor, dat kan zeker. Tijdens het bestelproces kan je dit kiezen bij bezorgmethode.

15. Bezorgt Annessa meubelen de aankopen ook thuis?

Annessa meubelen bezorgt de artikelen via de webwinkel bij u thuis, hiervoor worden wel transportkosten in rekening gebracht. Onder bezorgen wordt verstaan: het leveren van de goederen in een ruimte direct bij binnenkomst. Eventueel andere bezorgwensen kunnen altijd worden voorgelegd aan de winkel. Controleer altijd of de meubels door deuren en trappen passen voor u een bestelling plaatst. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht. Eventueel worden uw meubels voor de voordeur aan u geleverd.

16. Worden er transportkosten gerekend op de webshop?

Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen. Beschikt u niet over deze gelegenheid, dan kan Annessa meubelen ervoor zorgen dat deze tegen vergoeding thuis bezorgd worden. Onder bezorgen wordt verstaan: het leveren van de goederen in een ruimte direct bij binnenkomst. Eventueel andere bezorgwensen kunnen altijd worden voorgelegd aan de medewerkers. U bent voordelig uit wanneer u uw meubelen zelf monteert. Hierdoor kunnen wij onze prijzen laag houden.

17. Kan het ook gemonteerd worden

Alle meubels kunnen ook gemonteerd worden door onze bezorgdienst. Hiervoor berekenen we € 65,- voor montage van uw meubelen.

18. Bezorgkosten binnen Nederland

Via het contactformulier kunt u een verzoek indienen om de bezorgprijzen in te kunnen zien. Als bijlagen kunt u het ook terug vinden onderin de website.

19. Kan ik mijn aankoop retourneren?

Indien u een artikel online heeft besteld dan heeft u als klant recht om uw bestelling binnen 3 dagen na levering, in originele staat, in overleg met de Annessa meubelen vestiging te retourneren. Uw bestelling wordt dan, na correcte aankomst in de Annessa meubelen vestiging, aan u vergoed. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor uw eigen rekening .

20. Wat moet ik doen als ik een klacht heb over mijn aankoop?

Annessa meubelen staat voor de kwaliteit van haar meubelen. Heeft u ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubelen, dan kunt u deze goed omschreven, voorzien van foto's, via de website melden. De betreffende vestiging zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

21. Heeft Annessa meubelen een klantenservice?

Annessa meubelen wordt beheerd als een zelfstandige onderneming en oordeelt derhalve zelf over klachten en reparatie/ en garantieverzoeken.

22. Onderhoud en garantie

Ik wil graag meer informatie over de verzorgingsproducten van Annessa meubelen.

23. Ik wil franchisenemer worden bij Annessa meubelen, kan dit?

Indien u een eigen Annessa meubelen vestiging wilt starten kunt u het beste contact op nemen met ons hoofdkantoor op nummer 010 – 34 144 28

24. Overmacht

Verkoper is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de koper indien zij daartoe gehinderd wordt als gevolg van een omstandigheid die niet te wijten aan schuld, en evenmin krachtens de wet, een rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt. Onder overmacht wordt hier verstaan alle van buiten komende oorzaken, voorzien of niet-voorzien, waarop verkoper geen invloed kan uitoefenen, doch waardoor zij niet in staat is haar verplichtingen na te komen. Verkoper kan gedurende de periode dat de overmacht voortduurt de verplichtingen opschorten. Indien deze periode langer duurt dan twee maanden, is ieder der partijen gerechtigd om de overeenkomst te ontbinden, zonder verplichting tot vergoeding in vorm van een tegoedbon van de schade aan de andere partij.

Nieuwsbrief en updates ontvangen

Meld je aan voor onze nieuwsbrief om up-to-date te worden van ons